NA24.no

Reklame for 1,2 milliarder

Foto: Heiko Junge (Scanpix)
Sist oppdatert:
En god start på det nye året. Se hvem som faller og øker her.

Mediebyråforeningen melder om en god start på året. Tallene for januar og februar 2012 viser en fremgang på på 3,9 prosent, på nivå med veksten i 2011 som endte på 3,7 prosent.

FØLG NA24 PROPAGANDA PÅ FACEBOOK HER

Med 55 millioner (- 17,5 prosent) i tilbakegang mister dagspressen ytterligere andel, og ender på 20,4 prosent av markedet. TV styrker seg tilsvarende, også 17,9 prosent, og øker med drøye 76 millioner i forhold til samme periode i 2011. TV styrker dermed sin markedsandel til 39 prosent. Internett og kino har også solid vekst.

Se alle tall her

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere