*Nettavisen* Økonomi.

Reklameveteran gir seg

Reklamebyrået SMFBs kreative leder Erik Heisholt slutter i byrået.

27.09.07 14:57

Heisholt skal ifølge en pressemelding fra byrået jobbe frilans i tiden fremover.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Han sluttet i 2003 i Leo Burnett for å starte byrået Shnel & Melnychuck, nå SMFB, sammen med fire kolleger.

- Jeg har jobbet knallhardt og uten stans i fjorten år, og har opplevd det meste reklamebransjen har å by på, og spesielt etter at jeg ble far i fjor, har ønsket om å sjonglere hverdagen på en annen måte blitt sterkere og sterkere. Så nå ønsker jeg meg en tilværelse hvor jeg er mer herre over egen tid og egne prosjekter, som også innebefatter andre ting enn reklame, og da føler jeg det er ryddigst å ta steget fullt ut, sier Erik Heisholt i meldingen.

Heisholt har vunnet et stort antall priser både i Norge og internasjonalt og fikk årets hederspris i Gullblyanten i 2004.

- Vi er veldig takknemmelig for den jobben Erik har gjort hos oss, og samtidig veldig glade på hans vegne for at han har muligheten til å tre inn i en tilværelse som er mer i tråd med hans ønsker. Erik har betydd mye for oss, og hans sjel vil leve videre i vårt byrå. Vi tar fatt på en meget spennende høst og er på søken etter flere unike mennesker som brenner for reklamefaget, sier daglig leder i SMFB Christian Steen.

Har du et medietips, ta kontakt med NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.