NA24.no

Satser på talenter

Sist oppdatert:
Idol-sponsor Euronics satser på TV 2s nye konsept Norske Talenter.

Etter fire år som sponsor av suksesskonseptet Idol utvider elektrokjeden Euronics sitt engasjement for talentfulle nordmenn, og går inn som hovedsponsor av TV2s nye konsept Norske Talenter.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

Fredag er det premiere. Store og små nordmenn får muligheten til å vise sine talenter for det norske folk.

- Årene som Idol-sponsor har gitt Euronics verdifull og nødvendig eksponering. Det har gitt kjeden en voldsom kjennskapsøkning, i tillegg til et stort engasjement både internt og blant kundene. Derfor er det naturlig for oss å bli med TV 2 videre på deres satsing på Norske Talenter, sier markedssjef i Euronics Norge Kirsti K. Berg.

Har du medietips? Kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere