Skal hjelpe «Nille» i Sverige

Satser i utlandet: Direktør Pål Wibe i Nille.

Satser i utlandet: Direktør Pål Wibe i Nille. Foto: Terje Bendiksby / Scanpix

«Årets butikkjede» til PR-operatørene.

Nille som nettopp ble kåret til «Årets Butikkjede 2011» har valgt PR-operatørene. Hvilket blant annet betyr at gjengen i Møllergata får æren av å bistå kjeden med å etablere seg i Sverige.

PR-operatørene har allerede rukket å bistå -nille med åpningen av de første butikkene i Gøteborg og Borås. Nina Bråthen, markedssjef i -nille, sier i en melding at PR-operatørene viste stor forståelse for våre behov, og imponerte med en presentasjon som traff spikeren på hodet.

- Opplegget som ble skissert var innovativt samtidig som det var enkelt. Deler av strategien og tiltakene er allerede rullet ut i forbindelse med de første butikkåpningene, og resultatene har vært over forventning. Det hersker ingen tvil om at vi har valgt rett samarbeidspartner, sier hun i meldingen.

- Det er en ære å få jobbe med suksesskonseptet -nille. Vi ser det som en stor tillitserklæring at de valgte oss på bakgrunn av det kreative og konseptuelle, sier Petter Gjelsnes som er rådgiver og kundeansvarlig for -nille i PR-operatørene.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.