NA24.no

SkandiaBanken tar en Trippel

Trippel er valgt til SkandiaBankens nye kommunikasjonsbyrå.

SkandiaBanken har valgt Reklamebyrået Trippel i Bergen som hovedsamarbeidspartner innenfor kommunikasjonsstrategi, reklame- og kreativ utvikling.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

– Vi skal arbeide for å gjøre smilet enda bredere hos deres allerede smilende fornøyde kunder og ikke minst skaffe dem flere nye kunder, sier byråleder Odd Gurvin i Reklamebyrået Trippel.

Avtalen innebærer at Trippel vil bistå banken med størstedelen av selskapets markedskommunikasjon de neste årene. Samarbeidet har pågått siden juletider, men er nå blitt formalisert.

– Vi har siden oppstarten i 2000 hatt et målrettet fokus på å gjøre våre kunder fornøyd. Når vi nå skal styrke og utvikle vår merkevare videre har vi sett det hensiktsmessig å samle alle våre markedsaktiviteter hos ett byrå, fortrinnsvis ett byrå som lever etter noenlunde de samme verdiene som oss selv. Vi valgte Trippel fordi de er et serviceorientert og fleksibelt reklamebyrå, og som tør å utfordre oss på vår egen hjemmebane, forteller markedsdirektør i SkandiaBanken, Trond Erik Birkeland om byråvalget.

Har du medietips - ta kontakt med NA24 Propaganda.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere