NA24.no

Sølv i Cannes

Nettbyrået Apt fikk sølvløve i reklamekonkurransen Cannes Lions.

Apt fikk sin løve for en kampanje for Volkswagen hvor deltakerne skulle konkurrere om å holde datamusen lengst på en bil.

NA24 Propaganda – Norges største medienettsted

De to andre norske byråene som kom på shortlist i cyberkategorien, Kitchen og McCann, nådde ikke opp i finalen.

Norske byråer har nå to løver i årets Cannes Lions. Tidligere i uken vant Try bronse i radiokategorien.

Hovedprisene, Grand Prix, gikk til tre forskjellige arbeider. Kampanjen «The Best Job in The World» for turistmyndighetene i Queensland Australia, «Why So Serious?» for den siste Batman-filmen og Fiats «Eco-Drive».

Norske byråer hadde meldt på 33 jobber i cyberkategorien i Cannes Lions i år.

Har du et medietips – kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere