NA24.no

Sølv til sjokolademaskin

Eventyrlig kampanje til topps i Sølvtaggen.

Sølvtaggen for mars måned går til en helårsløsning som har som mål å engasjere store deler av Norges befolking i løpet av 2010, melder INMA.

- Freia lanserer også i 2010 en helårskampanje for Freia Melkesjokolade. Denne gangen handler det om Hans Tyri som finner en sjokolademaskin som lager verdens beste sjokolade. Dessverre mangler den noen biter for å kunne virke, og Hans reiser derfor rundt i Norge de neste 48 ukene (februar til desember) for å finne 48 ekte norske biter som mangler. Løsningen har allerede imponerende tall og vise til; 1.6 millioner spilte spill bare de første syv ukene, over 14 minutter i snitt i løsningen fra 200.000 unike sjokoladespisere, og bare en åttendedel av kampanjen er unnagjort, kommenterer Juryleder i Sølvtaggen, Helge Tennø, i en melding.

- Å vinne Sølvtaggen for oss betyr enormt mye, spesielt for en jobb der vi har lagt ned mye arbeid alle sammen. Vi er veldig stolte og takknemlige for at vi for femte året på rad har fått lanseret Freia Melkesjokolade. Vi deler denne prisen med Freia som er en eksemplarisk kunde som har vist oss tillit over lang tid, noe som viser seg og gi resultater, kommenterer Victoria Karlsson, designer i Screenplay.

Andreplassen denne måneden går til Finn Danskene, en løsningen fra Visit Denmark, Legoland Billund Resort og Color Line.

Her kan du se vinneren.
Sjokolademaskinen og jakten på de forsvunne bitene

Poengoversikt, Mars måned 2010
<1. plass: Virtual Garden Screenplay og Kraft Foods – Freia Melkesjokolade

2. plass: Dinamo og VisitDenmark, Color Line og Legoland– Finn Danskene

3. plass: DIST Creative og TV2 – Norske talenter

4. plass: Plastikk Media og One Call – One Call winter camp

5. plass: SMFB og Kraft Foods – Kvikklunsj.no

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere