Gå til sidens hovedinnhold

Sølvtaggen til Ikea

DDB og MediaFronts arbeid for Ikea resulterte i Sølvtaggen for september.

Det var DDB, med MediaFront som produksjonsbyrå, som endte opp med sølvtaggen i september for kampanjen «Ikea - Kom deg hjem».

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Det var totalt 30 bidrag i september og juryen forteller om et visst sprik.

– En verdig vinner, ingen tvil om det, men allikevel tendenser til internt sprik i juryen i forhold til hvilke kriterier som bør vektlegges når vinneren skal kåres, uttaler juryen.

De skriver i tillegg at jobben er godt utført og «fint tenkt».

Her kan du se vinnerjobben .

– Hyggelig oppmuntring å få sølvtaggen. Spesielt sammen med IKEA, fordi det er en kunde som alltid vil og ønsker å prøve å gjøre ting annerledes, sier Morten Foss, AD i DDB.

Nettbyrået Soulpolice fikk hederlig omtale for sin løsning for kjøkkenprodusenten Norema, og i tillegg fikk disse poeng fra juryen:

3 poeng til Try sitt magiske banner for proff.no

2 poeng til Apt for Bloggulf, fårikålkampanjen for Opplysningskontoret for kjøtt

1 poeng til Bates Dialog for siden Pål sine høner, laget for Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt

1 poeng til MediaFront for Flyktninghjelpen.

Har du et medietips, ta kontakt med NA24 Propaganda

Reklame

NÅ: Milrab har oppdatert salget med sportsklokker og Oakley