NA24.no

Statens vegvesen velger Dinamo

Rammeavtale om kampanjeutvikling tildelt Dinamo.

GRATIS OPPSETT: Les NA24 på mobil

Statens vegvesen har tildelt en rammeavtale for utvikling av trafikksikkerhetskampanjer til Dinamo.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

I løpet av det neste året skal det utvikles en kampanje som skal rette fokus mot fartsrelaterte trafikkulykker.

Statens vegvesen utdyper i en pressemelding at tildelingen er gjort gjennom konkurranse.

- Dinamo viser gjennom sine kreative forslag forståelse og konkret ivaretakelse av vår kommunikasjonsstrategi. I tillegg til kjente virkemidler viser Dinamo også forslag til tiltak som ligger noe utenom det tradisjonelle kampanjespekteret, særlig med tanke på at avsender er en offentlig etat, heter det i meldingen.

Kontrakten gis for to år, med opsjon for ytterligere ett plus ett år.

Budsjettramme for avtalen inkludert mediekjøp på mellom 80 og 120 millioner kroner over en 4-årsperiode.

Det er reklamebyrået GREY som tidligere har hatt kampanjeavtalen med Statens veivesen.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere