Gå til sidens hovedinnhold

Steinaldersk fra BBS

Bankenes betalingssentral mener de har tatt Norge ut av steinalderen.

BBS er i disse dager i gang med en større kampanje på TV, nettet og i ulike magasiner.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Som følge av internasjonalisering og stadig økt konkurranse har BBS erkjent at det er helt nødvendig å jobbe med å bygge en sterk merkevare. BBS har et ønske om å fjerne seg fra det noe grå, konservative og sidrumpa imaget sitt, til å oppleves som en aktør som faktisk har bidratt til å modernisere samfunnet, sier konsulent Bjørn Polmar i Kitchen i en pressemelding.

Kampanjen som nå er på luften består av tre filmer for TV, fire animerte filmer for ulik bruk, kampanjesiden utavsteinalderen.no, bannerannonser og diverse printannonser.

- BBS skal bruke sin enorme kompetanse fra et velutviklet og modent hjemmemarked til å lykkes i et internasjonalt marked. Strategiarbeidet har pågått en tid med i all vesentlighet interne prosesser og implementering, sier merkevareansvarlig Frode Riis Andersen hos BBS.

BBS valgte Kitchen i november og i meldingen heter det at man har jobbet intenst med denne kampanjen siden.

Her kan du se de nye filmene:

HTML EMBED
video_embed(10681);
HTML EMBED
video_embed(10680);
HTML EMBED
video_embed(10679);

Ansvarlige for Kitchen: Bjørn Polmar, Ellen Sørnes Hilleren, Anne Gravingen, Tom Rainer Thuv, Bendik Romstad, Sten Bråthen og Caroline W. Otnes

Produksjonselskap Einar Film/Toxic/Fido/Screenplay

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Reklame

Strømsjokk: Så mye billigere er fastpris enn spot