NA24.no

Tålmodighet ga Sølvtaggen

Sist oppdatert:
Ruller av gårde med utmerkelsen for februar.

Kampanje for Volkswagen stikker av med sølvtaggen i februar. Dette er andre måned på rad for det tyske bilmerket og byråene bak - Try og Apt.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Gjennom to omganger inviterer Volkswagen ”Hands On Challenge” først deltakere til å kvalifisere seg for en reklamefinale, som deretter tester utholdenheten til de ivrigste konkurrentene i en konkurranse som strekte seg over 14 dager, kommenterer juryformann Helge Tennø, i en pressemelding fra INMA.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

- Byrået ba med andre ord ikke bare om oppmerksomhet i et lite sekund eller ett minutt, men krevde deltagelse i to sammenhengende uker fra de mest dedikerte, fortsetter Tennø.

- Kampanjen vekker juryens beundring både for gjennomføring, idé, detaljrikhet og håndverk. Med andre ord, fra unnfangelse til gjennomføring er dette et svært godt stykke arbeid som ute tvil fortjener månedens gjeveste utmerkelse.

Fylte Ullevål
Apt mottok nyheten om seieren med stor glede.

- ”Hands On løsningen” er jo en uvanlig kampanje som er mer som et digitalt event å regne der vi fikk med syv ganger så mange deltakere som et fullsatt Ullevaal stadion, sier Ole Hustad, konsulent i Apt.

McCann nådde nesten opp
Nest best denne måneden er banneret for by: larm laget av McCann, som også tildeles månedens hederlige omtale for god anvendelse av teknologi. Flere i juryen mente valget av mekanikk utmerket forsterket og løftet ideen.

Tredje, fjerde og femte plass går til henholdsvis til ORPS, Fretex, og Miljøagentene.

Teamet bak månedens vinner besto av:

  • Design/konsept: Markus Lind Tekst: Ole Henrik Larsen
  • Flashutvikling: Pål Smitt-Amundsen og Knut Skåla
  • Backend programmering: Anders Stalheim Øfsdahl
  • Primus motor/konsept: Joachim Levin
  • Prosjektleder: Annette Werner
  • Konsulent: Ole Hustad

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere