NA24.no

Tar frekk reklame til sosiale medier

- Norske kvinner er blant verdens beste til å bruke sosiale nettverk.

Agent Provocateur Nordic har inngått et strategisk samarbeid med PR-byrået Colt Kommunikasjon. Undertøysprodusenten er kjent for sine dristige og provoserende reklamefilmer.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Reklamefilmen med Kylie Minogue ridende på en mekanisk okse skapte debatt og seerstorm på YouTube. Daglig leder, Willam Ahrén i Agent Provocateur Nordic ser mulighetene som ligger innenfor sosiale mediekanaler.

- Norske kvinner er blant verdens beste til å bruke sosiale nettverk. Derfor er det viktig for Agent Provocateur å være synlige og tilby våre kunder noe eksklusivt, også på denne arenaen. Vi valgte Colt Kommunikasjon som samarbeidspartner, fordi de har erfaring og kompetanse med å jobbe i sosiale mediekanaler, sier Ahrén i en pressemelding.

Colt Kommunikasjon sier de gleder seg til samarbeidet med Agent Provocateur.

- Agent Provocateur er allerede en kjent merkevare blant kvinner nærmest over hele verden. Gjennom sin satsning i sosiale medier, får målgruppen mulighet til å bli enda mer kjent med merkevaren. Interaksjon og eksklusive aktiviteter blir gjennomgangsmelodien på denne arenaen, sier byråleder Marius Myhrvold.

Samarbeidet innebærer å kommunisere med Agent Provocateurs målgruppe gjennom sosiale nettverk. I første omgang sikter man seg inn mot Facebook, som har over 64 millioner unike brukere. Det er registrert over en million nordmenn på Facebook og nettsamfunnet er fortsatt i vekst blant norske brukere.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere