Tor A. Arnø fra DDB til Apeland

Apeland Informasjon styrker sin kompetanse innen merkevarekommunikasjon.

46 år gamle Tor A. Arnø har forlatt rollen som rådgiver og partner i reklamebyrået DDB, og er nå rådgiver i Apelands strategigruppe.

Tor A. Arnø er utdannet siviløkonom og har 20 års erfaring fra reklamebransjen. Før han kom til DDB, jobbet han i JBR, Leo Burnett, JBR McCann, Bates og SLB/Hei!. Han har bred erfaring fra arbeid med merkevare- og kommunikasjonsstrategier. Flere av prosjektene er belønnet med priser, blant annet Grand Prix og i år sølv i Stella, prisen for effektiv reklame, heter det i en melding.

- Gode strategier blir viktigere og viktigere, og vi er glade for å ha fått Tor med på laget. Han deler vårt syn på viktigheten av solid analyse og innsikt i strategiprosessen, og tilfører oss verdifull erfaring innen merkevarebygging og reklame fra mange år i Norges ledende reklamebyråer, skriver Ole Christian Apeland, administrerende direktør i Apeland Informasjon i en melding.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.