NA24.no

Vil fjerne Jan Thomas

Sist oppdatert:
Til angrep mot puter, gardiner og Jan Thomas.

Reklamebyrået TBWA\OSLO har nettopp ferdigstilt en stor lanseringskampanje for den nye byggevarekjeden XL-BYGG. Det mest synlige elementet i denne er en to minutter lang reklamefilm som har begynt å rulle på norske TV-skjermer.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Lanseringskonseptet «macho is back» har som formål å posisjonere XL-BYGG, med sine 55 byggevarehus rundt om i landet, som byggevarehuset for proffene og selvbyggerne, sier kreativ direktør Erik Heisholdt.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

30 millioner svir byggevarekjeden av på kampanjen.

- Man kan godt si at man går til angrep mot puter og gardiner og tant og fjas som har sneket seg inn i byggevarehusene de siste 10 årene. Denne utviklingen manifesteres i filmen ved en gjesteopptreden av Jan Thomas, som signerer boken sin «Verktøykasse for Menn».

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Få næringslivsnyheter direkte på mobilen: Send NA24 START til 1930 (tjenesten koster kr. 4,- per melding).

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere