*Nettavisen* Økonomi.

Pustehullet til Try

Reklamebyrået lagde den beste annonsen i Dagbladet Magasinet i fjor.

29.01.08 15:22

Juryen mener byråets annonse for Narvesen var «genialt enkel».

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Prisen skulle egentlig vært delt ut under et arrangement for to uker siden, men dette ble avlyst da Dagbladet sørget over den avdøde journalisten Carsten Thomassen.

Nå er vinneren ute og det ble Narvesen og Try reklamebyrå som nådde helt opp med annonsen «Utenlandske blader».

- Ved å bruke produktene som et overraskende, visuelt blikkfang klarer annonsen og skape oppmerksomhet og samtidig formidle alt som skal formidles. Genialt enkelt!, skriver juryen.

Prisen går til den beste annonsen som har stått på trykk i Dagbladet Magasinet i løpet av ett år. Juryleder for 2007 var Kjetil Try og hans byrå har også Dagbladet på kundelisten.

Trys team for annonsen var AD Torbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, konsulent Eivind Moe, prosjektleder Cecilie Thue og macer Jørgen Ødegården

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Annonsebilag