Reklamen menn blir ville i boxeren av

Undertøysprodusent har fått knallsuksess med halvnakne damer i mannsroller. Se bilder og video.

25.04.07 12:36

GRATIS OPPSETT: Les NA24 på mobil

Menn liker halvnakne kvinner, men ikke halvnakne menn. Det er grunnlaget for undertøysprodusent JBS' reklamekampanje med slagordet; «Men don't want to look at naked men».

NA24 - din næringslivsavis

Reklamen har slått an i stor stil og så langt har hele åtte millioner mennesker tatt seg bryet å sett på filmen, ifølge epn.dk.

- Grunnen til at vi gjør det på denne måten er først og fremst fordi vi ser på alle andre som lager undertøy - så går det kun på six-packs blant konkurrentene. Derfor ønsker vi å gjøre det annerledes, ved å spille på humor og få med damene, sa Kjetil Mehling i JBS når reklamen kom på nyåret.

HTML EMBED

Kampanjen er ifølge JBS rettet mot menn mellom 17 og 25 år. Bak kampanjen står reklamebyrået ...&CO. Det er fotograf Søren Mogens fra HHV København og Paris som har tatt bildene.

- Tidligere var vi kjent for litt dristigere reklamer med glimt i øyet. Noe med brannmenn og sykepleiere og andre typiske mann- og kvinnesymboler. Reklamer som gikk helt til grensen, men som ble husket som utradisjonelle og innovative. Problemet er hvordan man lager undertøysreklamer som menn lett kan se på, markedsføringskoordinator Helle Skræddergaard, ifølge epn.dk.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Økonomi

Annonsebilag