NA24.no

Setter dårlige kunder bakerst

Sist oppdatert:
Den statlige telekjempen Telenor sorterer kundeservice-køen etter hvor mye du ringer.

Dårlige kunder havner bakerst i køen, melder NRK.

NA24 - din næringslivsavis

Hemmelig rangeringssystem
Jon Fredrik Baksaas og Telenor har frem til nå holdt dette rangeringssystemet hemmelig for deg.

Hvis du ringer lite, havner du langt bak i køen når du trenger hjelp av en kundebehandler.

Når du ringer et av Telenors kundesentre og får beskjed om å taste nummeret ditt, er det for å gi deg en plass i køen.

Bekreftes
Ringer du mindre enn 500 kroner i måneden kommer du bakerst i køen, avslører Forbrukerinspektørene på NRK i kveld.

Administrende direktør for Telenor kundeservice, Erik Helset bekrefter at dette gjelder for både fastelefon og mobil.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere