NA24.no

Ski-VM valgte Brandlab

Foto: Oslo kommune
SKi-VM 2011 har valgt visuell partner.

Ski-VM 2011 i Oslo har valgt Brandlab som samarbeidspartner for visuell kommunikasjon. I konkurranse med Dinamo Design og Scandinavian Design Group stakk Brandlab av med den prestisjetunge VM-prosjektet.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Markeds- og kommunikasjonssjef for Ski-VM, Egil Storaas, forteller i en pressemelding at Brandlab utmerket seg på flere strategisk viktige punkter:

- Brandlab hadde en kompetanse og en mentalitet som passet oss. De evnet å ta tak i utfordringene som en god visuell identitet skal bidra til å løse.

- For idrett og underholdningsarrangement generelt er visuell kommunikasjon avgjørende. Vi vet at det er stor interesse for Ski-VM. I en undersøkelse vi nylig har gjort viser det seg at 63% av Oslos befolkning vet at det skal arrangeres et Ski-VM i byen i 2011, men vi har noe å hente på å gjøre arrangementet kjent blant yngre mennesker.

- Alle Oslo-folk uansett alder, har en positiv holdning til Holmenkollen og mener dette er et viktig monument. Brandlab overbeviste oss om at de har den rette innstillingen til å ta tak i og foredle denne innsikten, sier Storaas.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere