NA24.no

Valuta USD 8,08 EUR 9,62 GBP 10,93 SEK 91,28
Oslo Børs 0,83
Markedssjef Marianne Orderud og Leder produkt- og markedsavdeling Axel Krabberød
Markedssjef Marianne Orderud og Leder produkt- og markedsavdeling Axel Krabberød Foto: Tele2

Starcom vant mobilselskap

Tele2 velger Starcom.

Tele2 har startet det nye året med å gjennomføre en konkurranse, med noen få utvalgte byråer, om valg av et nytt mediebyrå. Til slutt var det Starcom som gikk av med seieren.

– I Starcom har vi en funnet en partner med et stort engasjement, og mange spennende tanker om hvordan vi i enda større grad kan optimalisere mediemiksen. De har vist en evne til å se både strategisk og kreativt på merkevaren vår, sier Axel Krabberød, Leder for produkt- og markedsavdelingen i Tele2 i en melding.

Oppkjøpet av Network Norway med merkevarene One Call, Lebara og Network Norway i 2011, har ytterligere styrket posisjonen til Tele2 som den tredje største mobiloperatøren i det norske telekommarkedet. Avtalen med Starcom gjelder for merkevaren Tele2.

– Tele2 har som et ledd i sin restrukturering gått gjennom alle partnerforhold, og satt ny retning og nye betingelser. Vi ser derfor et økt behov for mer strategisk rådgivning, kreativ mediebruk og kompetanse innenfor digitale medier, noe vi får hos Starcom, mener han..

Starcoms administrerende direktør, Peder Mittet er også fornøyd med samarbeidet:

- For oss er dette en stor seier og ikke minst et spennende oppdrag. Vi jobbet med Tele2 i perioden 2002-2010, og det er en fin anerkjennelse å vinne Tele2 tilbake. Samtidig er det på mange måter en ny kunde vi har møtt. Vi gleder oss stort til å ta fatt, lyder meldingen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere