NA24.no

Traa tilbake på pallen

Foto: Faksimile
Kjørte inn sølv på nett.

Sølvtaggen for mai gikk til Kari Traa og SuddenlyOslo for nettsiden Kari Traa Inspiration. Det kan Interesseorganisasjonen for interaktiv markedsføring fortelle.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Juryen mener løsningen er en gjennomtenkt videreføring av merkevareverdiene og stemningen til både kleskolleksjonen og merket Kari Traa. Ett konsept som ikke lar seg gjennomføre i andre kommunikasjonsflater og som leverer merverdi både for merkevaren og for kundene.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Kari Traa Inspiration er et samarbeidsprosjekt mellom digitalbyrået SuddenlyOslo og mediebyrået Vizeum.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere