NA24.no

(Anders Hoven)

Vålerenga har funnet stemme

Vålerenga Fotball går for Grey.

Vålerenga Fotballs kommunikasjonsbyrå-evaluering før jul førte til at fotballklubben valgte Grey, skriver klubben på sine nettsider.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

Grey har jobbet med VIF i fem år og har i løpet av denne tiden hjulpet fotballklubben med grafisk profil, publikumsannonsering og strategisk sparring. Byrået har også ledet visjonsprosessen som har munnet ut i klubbens ambisiøse mål. I høst gjorde VIF en vurdering av sine samarbeidspartnere, også på kommunikasjonssiden.

- Etter en totalvurdering basert på faglige kriterier, bestemte vi oss for å fortsette med Grey. Her jobber vi med en entusiastisk og hyggelig gjeng som kjenner oss og «bransjen» vår og som også har vist strålende kreative resultater, sier markedsdirektør i Vålerenga Fotball, Rune Hansen til vif.no.

Å spre budskapet sitt fremover har vært viktig i valget.

- Med tanke på målsettingene klubben har fram til 2013, er det viktig at vi profesjonaliseres på alle plan, også i forhold til våre samarbeidspartnere. Det er viktig for oss å knytte oss til partnere som kan bidra til å spre budskapet vårt på best mulig måte, og vi føler Grey er den riktige samarbeidspartner for å få dette i riktig format og uttrykksform.

Har du medietips? Kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere