(SIDE2:) Det vordende foreldreparet fra Canada ber internett-brukere verden over bestemme hva datteren.
Idéen kom plutselig til Stephen McLaughlin da han kom hjem fra jobb og skulle begynne den evinnelige navnediskusjonen med kona. Da han så at domenet NameMyDaughter.com var ledig, kunne han ikke motstå fristelsen.
Skjebnebestemt?
- Jeg kom hjem fra jobb en dag og idéen bare poppet opp i hodet mitt. Da jeg så at domenet var ledig, så visste jeg at det var skjebnebestemt, sier han fornøyd til New York Daily News.
Inne på denne siden kan folket stemme over hvilke navn de liker best og tusenvis har allerede vært inne for å stemme på navn, eller foreslå sine egne.
I skrivende stund leder «Cthulhu» overlegent, foran «Laquisha» «Megatron» og «Zelda».
Det går også an å stemme på barnets mellomnavn. Her leder «All Spark» knepent foran «Rose» og «Le-Dash-A».
Klausul
Ekteparet har imidlertid vært smarte nok til å legge inn en liten «klausul» i opplegget.
- Dessverre, internett, jeg kjenner deg godt nok til ikke å stole på deg. Vi kommer til å ta den avgjørende beslutningen. Datteren min kommer derfor ikke til å hete WackyTaco692. Dessverre folkens, men kona ville ikke la det være fritt fram, skriver McLaughlin på nettsiden.
Hva navnet til datteren til slutt blir, får vi trolig vite i april da kona har termin.
Idéen om å la internett bestemme navn, er ikke ny, men har vist seg tidligere å være et sjansespill.
I 2012 ba brusgiganten Mountain Dew internettbrukere velge og stemme fram et navn til deres nye eplebrus i en konkurranse som het «Dub The Dew».
Det gikk ikke lang tid før navn som «Gushing Granny» «Diabeetus» og «Hitler Did Nothing Wrong» ble svært populære, og selskapet måtte avblåse hele navnekonkurransen.