Gå til sidens hovedinnhold

Ser du hvem dette er?

Hollywood-stjernen ugjenkjennelig i ny kampanje.

(SIDE2): Skuespilleren Nicole Kidman (46) kaster både bukse og BH i sin nye kampanje for Jimmy Choo.

Kidman har frontet Choo de siste tre sesongene, og det som har vært en gjenganger for bildene er mye bar hud, og tilsynelatende flere meter lange ben.

- 10 år yngre

Denne gangen poserer hun i en hvit blazer, sorte boots og en metallisk veske med reptilprint, noe som er helt i tråd med merkets «rebelske estetikk».

- Det var morsomt å få være rebelsk for Jimmy Choo. Vi hørte på rockemusikk for å komme inn i den riktige stemningen, sier stjernen i en pressemelding.

Merket ønsker altså en ung og kul profil, og Kidman selv ser også ti år yngre ut enn vanlig på bildene.

- Hun ser 10 år yngre ut. Ansiktet hennes er uigjenkjennelig. Vi mistenker at det er mer enn bare Photoshop som kan ta skylda for det, skriver Fashionista.

Ikke første gang

Også den forrige kampanjen Kidman gjorde for merket ble møtt av kritikk.

På ett av bildene hadde hun kun en veske til å dekke foran brystene og hennes eksepsjonelt lange bein vakte mye oppmerksomhet.

«Vi vet at beina til Nicole Kidman er lange, men SÅ lange? Dette kan ikke være seriøst», skrev australske News.com.

«Hun er nok et offer for et forferdelig Photoshop-arbeid. Beina eller ansiktet ditt ser ikke slik ut Nicole!», menteTheGloss.com.

Reklame

Pørni slår alle rekorder - her ser du serien

Kommentarer til denne saken