Gå til sidens hovedinnhold

Norsk gull i Sverige

Telenor har funnet gull i Sverige. Over halvparten av befolkningen kjenner nå merkevaren Telenor.

Å bruke 320 millioner kroner i medieinvesteringer i løpet av fjoråret for å endre Vodafone til Telenor var slettes ikke dumt av Telenor, skriver Dagens Media.

NA24 - din næringslivsavis

- Vi har hatt høy intensitet i media og en bra vekst med salgsrekorder i desember. Det er et tegn på at vi har lyktes med å etablere et nytt varemerke, sier markedsdirektør i Telenor Sverige, Anders Jensen, til Dagens Media.

NA24 Propaganda - landets største medienettsted

Strategien nå er å fortsette veksten i Sverige. Og da hjelper det er kjennskapen til merkevaren er oppe i 55 prosent blant privatpersoner og 70 prosent i næringslivet.

I Sverige bruker Telenor reklamebyrået Garbergs og mediebyrået Carat.

Reklame

Her får du tak i den nye Pondus-boka