Gå til sidens hovedinnhold

Ny Tippeligaidentitet

Norsk Toppfotball utarbeider ny Tippeligaidentitet for kommende sesong. Det innebærer nye intervjuvegger, mediemanual og rutiner i forbindelse med kampavvikling.

I forbindelse med ligaprofileringen blir det produsert nye intervjuvegger til bruk i de ulike TV- og mediesonene i tillegg til akkrediteringskort og mediemanualer for Tippeligaen og Adeccoligaen.

Økt profesjonalisering

Ny Tippeligaidentitet skal profileres på intervjuvegger, storskjerm, programmer, lagoppstillinger og i flere andre sammenhenger.

- Vi gjør dette for å profesjonalisere innpakningen av Tippeligaen og Adeccoligaen. Eksponering av våre hovedsamarbeidspartnere er viktig, det samme er arbeidsforhold for rettighetshaveren og media forøvrig, sier mediesjef Svein Graff i NTF.

Omfattende arbeid

Sammen med innleid konsulent Endre Storholt med fortid i Rosenborg har han ansvaret for fysisk utforming av materiellet samt innføring i den nye mediemanualen. De to reiser rundt til alle Tippeligaklubbene før seriestart.

- Sammen med nye stadionanlegg har vi store forventninger til at det nye Tippeligaidentiteten gir innpakningen av norsk fotball et betydelig løft, sier Graff.

Reklame

Mobilselskap kutter prisene - sjekk hvor mye du sparer