RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

- Stor konto for oss

Sist oppdatert:
New Deal var ett av tre byråer som fikk tillit med reklamekontoen til Telenor. De vil gjøre sitt for å dra Telenor-kontoen sammen med Hei! og Bates.

I dag falt den endelige avgjørelsen på den store Telenor-kontoen. De neste årene vil tre byråer, New Deal, Hei! og Bates, ha ansvaret for å markedsføre selskapet.

New Deal har jobbet med Telenor i snart to år, et samarbeid som blant annet førte til en bronseløve i Cannes Lions i sommer.

- Det er veldig hyggelig at vi får fornyet tillit, sier direktør i New Deal, Kirsti-Lill Toft Evang, som viser til at de tidligere har jobbet med fasttelefon, ADSL og Online for storannonsøren.

At det er en stor kunde, er det ingen tvil om. Årlig bruker Telenor flere hundre millioner kroner i annonsering og avgjørelsen på Telenor-kontoen har blitt imøtesett med stor spenning i reklamebransjen.

- Det er klart at dette er en stor og viktig oppdragsgiver for oss, men det er ikke det viktigste her. Det viktigste er at det vil bil en utfordrende samarbeidspartner, sier Toft Evang.

- Vi er opptatt effektiv reklame og resultater. Det samme er Telenor. Det er et godt utgangspunkt for et samarbeid, sier New Deal-direktøren videre.

At kontoen deles mellom tre byråer ser hun ikke på som noe problem.

- Det blir en utfordrende oppgave. Telenor er en såpass stor oppdragsgiver at det er helt nødvendig med flere byråer. Vi skal gjøre vårt beste for å ivareta en helhetlig profil og hjelpe Telenor til å nå sine resultater og bygge sitt omdømme, sier Kirsti-Lill Toft Evang til Propaganda.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere