Aldri mer skyhøy mobilregning

Foto: Terje Bendiksby / SCANPIX

NetCom lanserer denne uken en ny tjeneste som skal gjøre det enda enklere for deg å holde styr på mobilutgiftene.

22.04.04 10:33

Nå kan NetComs kunder sette sin egen beløpsgrense for mobilutgiftene. Når beløpsgrensen overskrides vil kunden få en varsling per SMS på at beløpet er nådd. Dermed blir det slutt på ubehagelige overraskelser når fakturaen kommer.

- Mobilbransjen er tidvis blitt beskyldt for å utnytte kundene. I NetCom kjenner vi oss ikke igjen i dette. Vi ønsker tvert imot at kundene skal vite hva de betaler, og at de skal få mest igjen for pengene hos oss, sier Sondre Aarrestad, direktør for markedsledelse i NetCom.

Markedsundersøkelser viser at flertallet av mobilbrukere i Norge synes at det er viktig å ha kontroll over mobilutgiftene. I en fersk undersøkelse fra MMI fremgår det at 1,1 millioner mobilbrukere mener at en tjeneste som NetCom Hint vil hjelpe dem å holde styr på mobilutgiftene.

- Da ønsker vi rett og slett å gi dem det de ber om, sier Aarrestad.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Nyheter

Annonsebilag