RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Billig nok til å kopiere

Foto: Getty Images
Sist oppdatert:
Kate Middletons stil er såpass tilgjengelig at du kan kjøpe den i vanlige butikker.

(SIDE2:) Kate Middleton har en forkjærlighet for kåper. Den siste tiden har hun og prins William reist rundt i Storbritannia for sine første offiselle oppdrag som en oppvarming til bryllupet i april.

Kontraster
Kate Middleton har i stor grad kledd seg i britisk design, som den beige kåpen fra Burberry med volanger nederst. Middleton ser også ut til å like kontraster. De fleste jakkene og kåpene hun bruker har gjerne mørke knapper.

Og det mest spesielle er at klesplaggene er helt tilgjengelige for vanlige folk som er villige til å bla opp litt ekstra.

Da hun og prins William besøkte St. Andrews nylig, bar hun en rød drakt av den italienske designeren Luisa Spagnoli. Merket er et av de eldste ready-to-wear i Europa og er kjøpt i butikken Hollie de Keyser i London. Drakten koster rundt 6000 kroner samlet.

Det spesielle med den kommende prinsessens beige kåpe er at den er en del av sortimentet fra Burberry for våren 2011 og er å finne i butikkene nå. Prisen er 5.800 kroner.

Den ble utsolgt via Burberrys nettbutikk i løpet av kort tid i alle størrelser fra 36 og oppover, skriver den britiske avisen The Independent.

Positivt for britisk design
Burberry har fornyet seg de siste årene og blant annet hatt Emma «Hermine» Watson som ansikt for sine reklamekampanjer.

Før de to gifter seg i april, skal prins William alene besøke Australia og New Zealand der han blant annet vil besøke jordskjelvområdet i og rundt byen Christchurch.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere