RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Billigtrender til badet

Foto: H&M
Sist oppdatert:
I vår kan pengene gjerne gå i vasken.

(SIDE2): I fjor seilte Hennes & Mauritz opp som utfordrer av billigkjeden IKEA da de lanserte sin interiørlinje. Begge kjedene har oppdaterte og trendy produkter som absolutt gode alternativer til de mer eksklusive linjene om lommeboken skulle være slunken.

//SE FLERE BILDER NEDERST I ARTIKKELEN//

Fordelen med å kjøpe billig er jo at innredningen lettere kan byttes ut oftere, og man trenger heller ikke å være like redd for at barna skal ta knekken på kostbare møbelskatter.

Hverdagslig nytte
Denne sesongen har IKEA valgt å sette folks hverdagsbehov i fokus med sine to nye baderomsserier for 2009.

Alle småbarnsfamiliers og nyetablertes våte drøm – eller mareritt - kommer nå med baderomsløsninger som ifølge dem selv «løser folks hverdagsbehov». Fokuset denne sesongen har ligget på like mye på familier og små husholdninger som single og dem som bor alene.

LES MER OM DESIGN & INTERIØR HER

For mange og for få
Med dobbeltservanten fra serien GODMORGON vil den svenske kjeden spare familier for verdifull tid ved travle morgener og kvelder, mens serien LILLÅNGEN skal være utarbeidet for de minste baderommene med integrerte oppbevaringsløsninger. GODMORGON fås i fargene høyglanset hvit, bjørk og brunsvart/hvit.

IKEA fører også tre andre stiler for badet som kan brukes komplette eller kombineres etter smak og behag.

Tekstiler for enhver smak
Hennes & Mauritz kom i fjor med sin første kolleksjon til hjemmet, og de fører blant annet tekstiler til badet. Fra kjedens første kolleksjon kan vi hente spesielt fire hovedstiler til badet; den grafiske, den fargerike, den naturlige og den klassiske.

Les også
Billig styling av badet

Sommerkolleksjonen har en fargepalett som strekker seg fra det helsorte via et bredt fargespekter og til det rene og uskyldshvite. Som trendene generelt i mote og samfunnet for øvrig, er den naturlige trenden også representert i denne kolleksjonen, blant annet gjennom sandfargede baderomstekstiler.

H&Ms interiørlinje er ikke å få kjøpt i fysiske butikker, men er tilgjengelig via internett og postordre.

Siste nytt fra Side2, besøk forsiden akkurat nå!

1635

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere