RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

BM satser på sponsing med Creo

Sist oppdatert:
Burson-Marsteller inngår et samarbeid med sponsorselskapet Creo. Sponsing, partnership marketing og PR skal skape verdi for kundene

De to selskapene har samarbeidet nært på prosjektbasis siden Creo Communication ble etablert

- Vi ser at samarbeidet skaper verdi og engasjement hos våre felles kunder og har derfor valgt å sette det inn i en mer fast form, sier Claus Sonberg administrerende direktør i Burson-Marsteller Oslo.

Creo Communications forretningsidé er å være kommunikasjonsrådgiver for næringslivet med spisskompetanse innen sponsing av kultur, idrett og partnership marketing og inngår nå en allianse og samarbeid med Burson-Marsteller. Creos

– Stine Lise Hattestad startet sin karriere i næringslivet i Burson-Marsteller da hun la kulekjøringen på hylla. Det gleder oss derfor ekstra når vi igjen skal samarbeide med henne og teamet i Creo Communication, sier Claus Sonberg i en melding.

– Creo har vokst fra en byråinntekt på 3,5 millioner ved oppstarten til en byråinntekt på 8,5 millioner i 2002. En stadig større ordreinngang kan løses ved ansettelse av flere folk eller å alliere oss med gode samarbeidspartnere. Vi har valgt den modellen som vi anbefaler til våre kunder. Partnerskap. Vi har stor tro på å samarbeide med Burson-Marsteller i Oslo sier Ingar Nilsen som er daglig leder i Creo Communications AS. Selskapet har i løpet av siste halvår innledet samarbeid med nye kunder som Nycomed, Norsk Tipping, Cerealia og Meny.

– Bedrifter er lite flinke til å utnytte sine sponsoravtaler og på dette området kan Burson-Marsteller og Creo Communication hjelpe med vår kompetanse. Videre vil vi kunne trekke veksel på Burson-Marstellers nettverk i Norden i tillegg til deres regionale samarbeidspartnere i Stavanger, Bergen, Trondheim, Narvik og Evenes, sier Stine Lise Hattestad som blir Burson-Marstellers hovedkontakt i Creo Communication.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere