RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Dagbladet med en film til tre festivaler

Sist oppdatert:
Dagbladet slår til med en ny reklamefilm før Quart-festivalen i neste uke. Samme film skal også brukes til de to andre festivalene Dagbladet sponser. Se filmen her.

Dagbladet satser på kultursponsing og er en av sponsorene for festivaler som Quart-festivalen, Moldejazz og Notodden Bluesfestival og det akter de å bekjentgjøre overfor norske TV-seere. I disse dager kommer nok en reklamefilm laget av Leo Burnett for Dagbladet.

Filmen handler om Dagbladets engasjement i sommerens musikk-festivaler. Bildesiden er den samme i de tre versjonene, men musikken er forandret slik at den passer til henholdsvis Quart-festivalen, Moldejazz og Notodden Bluesfestival.

- En film om hvordan lokalmiljøet blir påvirket av festivalene, sier Erik Heisholt i Leo Burnett. Han har også stått for regien av filmen.

Markedssjef i Dagbladet, Tor Arne Sandholt, er fornøyd med filmen som han mener er basert på en enkel ide.

- Den formidler Dagbladet som kultursponsor på en annerledes og morsom måte, sier han i en kommentar.

Teamet hos Leo Burnet er prosjektleder Tale L'Orsa, konsulent Atle Skageng, Art Director Erik Heisholt og Katrine Bervell, tekstforfatter: Erik Heisholt og Magdalena Kamøy, regi: Erik Heisholt.

Produksjonsselskapet er Leo Film ved produsent Helene Lunde og produksjonsleder Gry Bakke.

Se Quartfilmen her

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere