Denne dama selger

Foto: (Splash)

Scarlett Johansson fronter den ene kampanjen etter den andre.

(SIDE2): Vakre Scarlett Johansson er en ettertraktet skuespiller.

Men hun er også en ettertraktet modell, og fronter den ene kampanjen etter den andre.

Se bilder fra Johanssons siste kampanje i bildekarusellen nederst i saken!

For øyeblikket er hun ansiktet utad for kleskjeden Mango, kosmetikkmerket Dolce & Gabbana og sjampanjemerkt Moet & Chandon.

I godt selskap
Johansson begynte som modell for den spanske kleskjeden Mango i 2009.

Hun tok over etter den spanske skuespilleren Penélope Cruz og har siden vist fram Mango-moten i sexy reklamekampanjer.

Hun fronter også årets høst- og vinterkolleksjonen, og den lekre skuespilleren har nå fått selskap av både realitystjernen Olivia Palermo og den britiske sosietetsjenta Poppy Delivigne.

Les også:Palermo gjør som Scarlett

Filmtrilogi
Foruten å fronte klesmerket er også Johansson kosmetikkmerket Dolce & Gabbanas ansikt utad.

I lanseringskampanjen for designhusets kosmetikklinje i 2009 var Johansson stylet på en måte som gjorde henne svært lik sexsymbolet Marilyn Monroe. Av natulige årsaker fikk skjønnheten mye oppmerksomhet for den sensuelle kampanjen.

Foruten de sexy reklamebildene ble det også lansert en filmtriologi i forbindelse med promoteringen av D&G-duften «The One».

Første film ble lansert i 2009. Den siste filmen slippes i disse dager, og er i motsetning til de andre i sort og hvitt.

Glamorøs drikke
Men som om ikke det var nok, har også Johansson lenge frontet sjampanjemerket Moet & Chandon.

Bildene i kampanjen er av svært glamorøs art, og på sjampanjemerkets egen hjemmeside kan man også finne en rekke bilder som dokumenterer hvordan den siste kampanjen ble lagd.

(artikkelen fortsetter under bildet)

Klikk på bildet for å forstørre.

Ingen eksklusiv avtale
At en så kjent person kan være ambassadør for tre så store merkenavn samtidig er litt spesielt.

Det er mye som tyder på at Johansson har fått noen spesialavtaler som gjør at hun ikke trenger å signere seg bort eksklusivt il noen. Det at alle tre merkene satser så tungt på henne er et bevis på at Johansson virkelig selger.

SE BILDER FRA JOHANSSONS SISTE KAMPANJE FOR D&G HER:

3950

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.