RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Diana-stoff selger godt

Seks år etter sin død er prinsesse Diana fremdeles godt stoff. Historien om at Diana fryktet for sitt liv ga Daily Mirror enorm salgsvekst mandag.

Den engelse avisen har slitt i motbakke siden relanseringen med en mer seriøs profil, og opplaget falt under to millioner for første gang i mars.

Historien om Diana ga derimot etterlengtet drahjelp. Etter å ha sendt ut 50 000 eksemplarer med en annen forside for å unngå at konkurrenter skulle snappe saken, kom Daily Mirror med den eksklusive beretningen i går. Følgen var 200 000 flere solgte aviser enn normalt.

Dily Mirror følger opp med flere utdrag fra butleren Paul Burrells kommende bok tirsdag, og Mirror-redaktør Piers Morgans regner med en lignende vekst også denne gangen, skriver Kampanje.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere