Gå til sidens hovedinnhold

Eksplosjon i TV-surfing

På under ett år har antallet nettbrukere som besøker TV 2s sider om TV-programmer, blitt tredoblet. Programmer som Idol, Nr. 19 og Hotel Cæsar trekker tallet opp.

Ifølge TNS Gallup hadde TV 2s sider for omtaler av programmer en tredobling av trafikken fra midten av juni 2003 til i år.

- Det er spesielt programmer som Nr.19, Idol og Hotel Cæsar som har trukket opp trafikken, sier portalsjef Pål Øverseth Nisja i TV 2.

TV 2 har også merket en økende interesse for de faste programpostene som God Morgen Norge, TV 2 Nyhetene og TV 2 Sporten:

- Det er ingen tvil om at vår omlegging av tv2.no, nye friskere programsider og en sterk satsning på interaktivitet med TV-skjermen har båret frukter, mener Nisja.

Til høsten kommer programmer som Farmen og flere andre nyheter som man regner med at vil ha like stor positiv effekt:

- Vi tror og mener at våre sterke merkevarer og økt satsning på interaktivitet i programmene er en uslåelig kombinasjon, fastslår Nisja.

Reklame

Black Week: De beste kuppene du gjør på Fjellsport-salget