Eksplosjon i TV-surfing

På under ett år har antallet nettbrukere som besøker TV 2s sider om TV-programmer, blitt tredoblet. Programmer som Idol, Nr. 19 og Hotel Cæsar trekker tallet opp.

15.06.04 13:45

Ifølge TNS Gallup hadde TV 2s sider for omtaler av programmer en tredobling av trafikken fra midten av juni 2003 til i år.

- Det er spesielt programmer som Nr.19, Idol og Hotel Cæsar som har trukket opp trafikken, sier portalsjef Pål Øverseth Nisja i TV 2.

TV 2 har også merket en økende interesse for de faste programpostene som God Morgen Norge, TV 2 Nyhetene og TV 2 Sporten:

- Det er ingen tvil om at vår omlegging av tv2.no, nye friskere programsider og en sterk satsning på interaktivitet med TV-skjermen har båret frukter, mener Nisja.

Til høsten kommer programmer som Farmen og flere andre nyheter som man regner med at vil ha like stor positiv effekt:

- Vi tror og mener at våre sterke merkevarer og økt satsning på interaktivitet i programmene er en uslåelig kombinasjon, fastslår Nisja.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.