*Nettavisen* Nyheter.

Enga temabilag i Aftenposten

VALLHALL (vif.no): For fjerde gang kommer Aftenposten torsdag med et eget temabilag om Vålerenga. En nøye planlagt utgivelse rett foran den første hjemmekampen mot Stabæk.

11.04.07 20:36

Klikk på bildet for å forstørre.

- Det er fantastisk å gjøre dette igjen. Etterspørselen etter dette bilaget er stort og samarbeidet med Aftenposten er spennede for oss som klubb, sier profilansvarlig Lene Carr i Vålerenga Fotball til vif.no
Temabilaget om Vålerenga fulldistribueres av Aftenposten i Oslo-området torsdag denne uka. Opplaget er 140.000 eksemplarer og følger med Aftenpostens morgenutgave.
Bilaget kan også kjøpes sammen med Aftenposten i løssalg i Oslo-regionen torsdag.

Ungdommelig
- Det er et temabilag med en ungdommelig vinkling. Mange er ikke kjent med Glenn Roberts, Mohammed Fellah, Jørgen Horn og andre av våre yngre gutter. Vi har stor tro på at disse blir morgendagens Vålerenga-profiler. De banker på døra til førsteelleveren til Petter Myhre alle sammen allerede. Flere av dem har spilt sin første a-lagskamp allerede, og de preger landslagene i aldersbestemte klasser, sier Lene Carr.

- Pål Laukli fra Tinagent har vært hovedfotograf i temabilaget. Han har jobbet mye med Vålerenga-kampanjer og er veldig flink til å tolke klubbens uttrykk gjennom sine bilder. Ellers er alle artiklene i bilaget produsert med klubbens egne redaksjonelle krefter, sier Carr.

200 000 tilskuere
Vålerenga har som felles målsetting å trekke over 200.000 tilskuere til sine Tippeligakamper på Ullevaal denne sesongen. Da må snittet pr. kamp opp i over 15 300.
- Det er et stort engasjement i hele klubben for å nå dette målet. Det er et tøft løft, men muligheten til å lykkes er der, sier Carr, som har flere profilkampanjer på gang denne sesongen.
- Vi skal synes bedre i bybildet. Det er viktig for Oslos Stolhet, legger hun til og roser samarbveidspartnere som Hafslund, Nordea, USBL og Entra som har vært med på alle fire bilagene de tre siste årene.

Tredje året med VIF-magasin
- Vi smugkikker på Oslos Stolthet i magasinformat 12.april – årets utgave er om mulig enda bedre enn de to foregående magasinene.

- Grey løfter kvaliteten ved å kreere glitrende annonser som binder samarbeidspartnerne opp mot spillerne og laget. Vi møter de unge og fremadstormende talentene, sjarmeres av den tilbakekomne Jørgen Jalland, og blir inspirert av en entusiastisk ny hovedtrener. Det er moro at spillere som Freddy dos Santos viser seg penneføre og skriver artikler i bilaget.
- Et bilag det virkelig er verdt å lese og spare på, sier Kristin Juland, produktsjef i Aftenposten til vif.no.

- Det er alltid en fornøyelse å jobbe med profesjonelle folk, og Lene Carr har gjort en mesterlig innsats for å få dette prosjektet på plass. Mye god drahjelp fra resten av VIF, og fantastiske bilder tatt av fotografen Pål Laukli. Aftenposten ser allerede frem til et nytt samarbeid neste år, legger hun til.

Klikk på bildet for å forstørre.



Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.