Få kropp som Jessica Biel

Her er hemmelighetene bak Jessicas veldreide kropp.

17.12.08 11:20

(BIIPMAG): Få kvinner i Hollywood er så veltrente som Justin Timberlakes kjæreste Jessica Biel. Heldigvis for oss røpet hennes personlige trener Jason Walsh noen av hemmelighetene til US Magazine.

1.Change is good! Ikke tren det samme hver eneste gang du er på helsestudio. Løp i parken, spill basketball og bruk kroppen på forskjellige måter.

2. Hard work is even better. Ifølge Walsh er Jessicas treningsprogram intenst. Hele kroppen er i bruk under treningen.

3. Food is not the enemy. Det er viktig å få i seg mat og drikke for å holde energien oppe. Vær bevisst på hva du putter i deg. Ren, organisk mat er det beste.

4.Everything old is new again. Jason Walsh er stor tilhenger av å bruke medisinball. Gjør utfall mens du holder en medisinball. En fantastisk øvelse som garantert vil gi deg en fast og spretten rumpe.

Foto: (foto: Scanpix)

5. Healthy meals can be tasty. Harley Pasternak er en kokk som har jobbet med mange celebriteter. Han lærer dem hvordan de kan lage sunn og enkel mat. En bra frokost er for eksempel fullkornbrød med eggehvite omelett. Mellommåltid før lunsj en bær og proteinshake. Til lunsj anbefaler han en deilig tunamelt. Ettermiddagssnack kan bestå av humus med selleri og en deilig middag bestående av fullkornpasta med kjøttboller laget av kylling eller kalkunkjøttdeig.

6.Just because it's trendy doesn't mean it works. Yoga og pilates er fantastiske treningsformer, men ifølge Walsh må det trening med vekter til for å forandre kroppen dramatisk.

7. The «F» word is not all bad. Fett er ikke en dårlig ting. Kroppen trenger fett. Omega 3, valnøtter, olivenolje og kokkos olje er gode kilder til fett som er bra å få i seg.

8.Focus on your whole body - not just problem areas. Den beste måten å gå ned i vekt på er å fokusere på hele kroppen samtidig som man har fokus på kosthold.

9. All cardio and no lifting makes for bad workouts. Folk som trener her en tendens til å henge seg opp i løping, sykling og andre rene svettertreninger. Alt dette er bra, men de fleste har gått av å løfte litt vekter også. Det får i gang hjertepumpa.

10. Everybody needs a break. Å trene mer enn 1 time om gangen er bortkastet tid. Ta deg helt fri fra trening ett par ganger i uka. Ta en massasje time, sørg for å få nok søvn. Muskler trenger litt hvile innimellom.

Siste fra biipMag: Gå til forsiden her

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.