Fast med samarbeidsvtale

Fast har inngått en samarbeidsavtale med Espotting Media. Avtalen innebærer at Fast-sjef John M. Lervik (bildet) kombinerer Fasts søk med betalte annonse-oppføringer fra Espotting

19.05.08 01:17

Avtalen innebærer at Espotting vil vise resultater fra Fasts søk sammen med sine betalte annonse-oppføringer, samtidig som Espottings betalte oppføringer vil inngå i Fasts Alltheweb-tjeneste.



Espotting driver en markedsplass hvor reklamekjøpere kan betale for å komme høyest mulig på søkeresultatene.



Annonsører som bruker tjenesten omfatter British Airways, Orange, eBay, Direct Line og Procter & Gamble, ifølge en pressemelding fra Fast.



Espotting tilbys vis tjenester som Yahoo! Europe, Lycos Europe, AltaVista, Tiscali, Ask Jeeves og Netscape, og genererer over 700 millioner søk i løpet av en måned, opplyses det.



Espotting skal lanseres i Norge i første kvartal i år.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.