*Nettavisen* Nyheter.

Forrykende for forretningsreiser

Fra august til september økte salget av forretningsreiser via ” BTI Nordic online” med 36 prosent.

21.10.03 11:18

Det er den kraftigste veksten noensinne fra en måned til en annen for dette produktet

- ”BTI Nordic online” er enkelt å bruke, og gir til enhver tid de beste fly-, hotell- og leiebilsprisene i markedet, sier Siri-Lill Stensby, Country Manager for BTI Nordic i Norge.

Reisebyråene vokser nå like raskt som flyselskapenes direktekanaler, og estimatene for 2003 og 2004 antyder at reisebyråene skal ta markedsandeler på Internett.

- Vårt klare mål har hele tiden å være like dominerende på Internettsalg som vi er på salg via de tradisjonelle kanalene, sier Simen Johannessen, Markeds- og kommunikasjonssjef for BTI Nordic i Norge.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.