RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Fra utendørsreklame til skilt

Sist oppdatert:
Finn Solvang har ansatt Jon Vigdal (41) som ny administrerende direktør.

Vigdal har tidligere vært i Clear Channel Norge, senest som administrerende direktør for Clear Channel Adshell.

– Jeg ser frem til å jobbe videre med et kjent varemerke som Finn Solvang, sier Jon Vigdal i en pressemelding.

Finn Solvang AS ble etablert i 1965 og har bygget seg opp til en dominerende posisjon innen profilering og merkevarebygging. Selskapet står særlig sterkt innen dekor på biler, trikker, busser og fly.

– De fleste har sett våre produkter, men foreløpig vet for få at det er vi som står bak, forteller Vigdal og henviser til Cola-flasken på Coca Cola-bilene, dekor på båtene til Color Line og på flyene til SAS, Braathen og Norwegian Air.

Jon Vigdal er utdannet markedsøkonom og har tidligere vært til sammen 14 år i Fram-, More- og Clear Channel-systemet. I tillegg har han jobbet ett år i Sponsor Service som salgsdirektør.

– Vi skal bygge videre på det velrenommerte varemerket Finn Solvang, og etablere en kultur tuftet på utpreget salgs- og markedsorientering, sier Vigdal.

I tillegg til Vigdal, har Finn Solvang ansatt en salgskonsulent som i mange år har jobbet i salgsavdelingen i DinSide. Morten Hem har nå forlatt DinSide, og eierselskapet Katalysator Media, som også er deleier i Propaganda.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere