RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Fretex takker kundene

Sist oppdatert:
Med god hjelp fra Kitchen rykker Fretex ut med en reklamekampanje hvor de sier ”takk” til sine kunder landet over.

Reklamekampanjene fra Fretex har de siste årene fått mye oppmerksomhet, både fra kunder, bransjefolk og internt i Frelsesarmeen. I takkebrev, i foldere til kunder, på boards, poser, og i annonser over det ganske land, sier Fretex et tydelig takk til sine kunder.

- Fretex gir klær, ting, møbler og mennesker en ny mulighet. Det vil vi takke det norske folk for at de hjelper dem med. Vi vil takke alle som opp gjennom årene har gitt, og alle som har kjøpt. Uten alle disse enkeltpersonene ville ikke Fretex vært det de er i dag, sier Jan Risan, daglig leder i Fretex Norge i en pressemelding.

Ifølge ansvarlig konsulent i reklamebyrået Kitchen Rune Roalsvig har de denne gangen laget en kampanje over temaet "Den gode sirkel" takker de både givere og kjøpere og fokuserer samtidig på hva som er grunnidèen til Fretex, "den gode sirkelen", ved at man gir klær en ny mulighet ved å levere de til oss.

- Kampanjen har to deltemaer. Det ene er rett og slett å oppfordre folk til å fortsette å resirkulere. Det andre og mer fundamentale viser hele Fretex sin foretningside; Nemlig at klær kan hjelpe, sier tekstforfatter Bendik Romstad.

Kampanjeperioden er tre måneder framover.

Teamet i Kitchen:

Anne Gravingen, Bendik Romstad, Kristin Sauge, Lars Kristian Harveg, Line I. Blixt, Mette Løland og Rune Roalsvig.

Ansvarlig kundekontakt: Jan Risan, daglig leder i Fretex Norge AS

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere