RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Første Stena Line-kampanje fra Kitchen

Sist oppdatert:
Kitchen snappet Stena Line foran ansiktet på fire andre byråer før sommeren. Nå kommer den første kampanjen, som du kan se her.

Danskebåten hadde vært hos New Deal DDB i åtte år, men valgte nylig å forlate byrået. Før sommeren gjennomførte Stena Line en bryåkonkurranse for å finne sitt nye byrå. I kamp mot JBR Mcann, Bates, Leo Burnett og Spilberg stakk Kitchen av med kontoen.

I dag kommer den første kampanjen. En kampanje for MiniCruise, som er høstens fokusområde.

- Selv om Dansebåten er historie er det utvilsomt fortsatt slik at et MiniCruise med Stena Line handler om å ha det moro sammen med andre. Strena Line er en båt som tilbyr en variasjon av opplevelser for glade mennesker, og det er noe av plattformen i høstens kampanje, uttaler Bjørn Polmar i Kitchen.

I en melding uttaler Polmar at de ønsker å ta "gøy" på alvor, og for å klare det må de sørge for å rekruttere de rette passasjerene.

- Derfor velger Stena Line i høstens kampanje eksplisitt å "søke" etter mennesker som ønsker det Stena Line kan tilby, legger han til.

Det er Bendik Romstad som sammen med Anne Gravingen har vært stått bak kampanjen som muligens vil danne grunnlaget for videre kampanjer fra Stena Line.

- Det vil vi vurdere underveis, sier Romstad.

Hann viser til at de har forsøkt å få frem at alle trenger en positiv utladning innimellom, og at Stena Line er et ideelt sted for nettopp det. Kampanjen vil gå både i avis og på internett.

Teamet bak kampanjen er, tillegg til Romstad og Gravingen, Bjørn Polmar, Sten Bråthen og Mette Løland.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere