*Nettavisen* Nyheter.

Gir Forbrukerrådet ny profil

Etter å ha drevet med trykk siden 1931, har Grafia Kommunikasjon etablert seg som designbyrå. Nå har de kapret Forbrukerrådet som ny kunde.

20.06.08 11:02

For et par år siden bestemte Grafia Kommunikasjon seg for å satse på mer enn bare trykk. De ansatte tre designere og begynte å ta designoppdrag.

- Jeg føler at vi har lykkes bra med det. Vi har kombinasjonen mellom design og trykk og det er det ikke mange som kan tilby, sier markedssjef Tom Nicolaisen.

Etter konkurranse med flere byråer har Grafia stukket av med seieren om å lage Forbrukerrådets nye logo og profil.

- For et relativt nytt designbyrå er dette en oppgave vi gleder oss veldig til å gjennomføre sier markedssjef Nicolaisen.

Teamet er Nina Motzfeldt som konsulent og Trude Mette Savland Ingnes som grafisk designer.

Grafia Kommunikasjon jobber fra før med kunder som Pay & Brinck og Samlaget på designsiden.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.