RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Julekjøtt i "ho mor"-design

Sist oppdatert:
Før julestria setter inn sørger reklamebyrået Rød Tråd for at fenalår, lammerull og pinnekjøtt fra Aron Mat har ny design i gammel stil.

- Vi føler at den nye profilen synliggjør de verdier vi står for og den vil gi produktene våre den oppmerksomheten de fortjener i kjøttdiskene rundt om. Siden vi lager tradisjonsrik kjøttmat "på den gode gamle måten", har det vært svært viktig med et moderne design som utstråler nettopp dette, sier daglig leder Espen Aronsen i Aron Mat i en pressemelding.

Omprofileringsprosessen innebærer ny logo, et totalt nytt grafisk uttrykk og en helt ny emballasjedesign.

– Målet er å fremstå enda mer fristende og med større helhet enn tidligere. Vi startet derfor en prosess med Norsk Designråd og SND med tanke på å få et nytt og gjennomarbeidet grafisk uttrykk. I samråd med designrådet, falt valget på reklamebyrået Rød Tråd AS i Tromsø.

- Det har vært en utfordring for selskapet å gjenskape den gode, gamle følelsen i uttrykket – det å gi kundene en liten smak av kjøkkenbenken til "ho mor", sier daglig leder i Rød Tråd, Børre Sørdahl.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere