*Nettavisen* Nyheter.

Katalysator Media ruster opp på salg

Med sterk flyt i salget på data- og IT-segmentet, skal Katalysator Media forsøke å få sving på de andre segmentene i porteføljen. Nå er tre nye selgere på plass.

20.06.08 11:02

Katalysator Media, som huser DinSide, Propaganda, digi.no og iMarkedet, har ansatt tre nye på salg.

- Vi opplever god vekst, spesielt innen data og IT kommer vi nesten til å doble salget vårt fra første halvår. Vi merker at de andre bransjene vi fokusere på, motor, reise og økonomi/finans, har et tilsvarende potensial, og vi skal ha vår andel av veksten. Derfor har vi hentet inn et team som skal ta for seg disse segmentene og løfte dem opp i konkurranse med databransjen, sier salgsjef i Katalysator Media, Rune Paulseth, i en pressemelding.

Vibeke Øye og Claes Halvorsen kommer fra salg hos Tybring Gjedde og Øyvind Blankvandsbråten kommer fra Bilguiden. Claes Halvorsen skal med sin tidligere erfaring fra IT-bransjen jobbe med data og finans, Vibeke Øye skal fokusere på reise, personlig økonomi og bolig/eiendom og Øyvind Blankvandsbråten skal fortsette med bil og motor. Det nye teamet skal primært jobbe med direktekunder.

Fra før består salgsavdelingen av seniorkonsulentene Chris Talleraas Steen og Rune Johansson, samt salgssjef Rune Paulseth, som har mediebyråer og store direkte kunder som målgruppe.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.