*Nettavisen* Nyheter.

Kitchen setter sjøbein

Kitchen satser på byssemiljø etter at de snappet Stena Line foran nesa på fire andre byråer etter en byråkonkurranse.

20.06.08 11:07

Danskebåten har vært hos New Deal DDB i åtte år, men valgte nylig å forlate byrået. Nylig gjennomførte de en bryåkonkurranse for å finne sitt nye byrå. I kamp mot JBR Mcann, Bates, Leo Burnett og Spilber stakk Kitchen av med kontoen.

- Vi gleder oss til å ta fatt, og det er spennende å overta en kunde som har kjøpt så mye bra reklame opp gjennom årene, sier en glad byråleder Haakon Dahl som mener at rederiet passer perfekt inn i kundeporteføljen til byrået.

- Vi har vært veldig fornøyd med New Deal DDB, men etter 8 års samarbeid hadde vi behov for å tenke helt nytt, sier markedssjef i Stena Line Sondre Gulliksen i en pressemelding fra Kitchen.

- Vi hadde ikke noen gammeldags byråkonkurranse, men tok en grundig vurdering av byråmarkedet, og satte oss ned og snakket med dem vi hadde mest tro på, fortsetter Gulliksen som endte med Kitchen fordi "vi opplevde dem som både flinke, engasjerte og hyggelige, og vi var fascinert av måten de organiserer seg på".

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.