RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Kriser gir PR-bransjen mer å gjøre

Sist oppdatert:
Rekken av norske organisasjoner med behov for krisekommunikasjon har vært lang i år. En undersøkelse viser at det sammen med myndighetskontakt blir de viktigste områdene innen PR i 2005
En meierigigant i krise, som drar en butikkjede med seg i dragsuget. En forsvarsgren som bruker alt for mye penger. En vinimportør tatt for bestikkelser og Vinmonopol-ansatte som tar i mot. Alle har de hatt behov for krisekommunikasjon og benyttet seg av tjenester fra PR-byrå som JKL Oslo og Burson-Marsteller.

Les mer om denne saken her:

Kriser gir PR-bransjen mer å gjøre

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere