RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Lagde Solskjær-film uten reklamebyrå

Sist oppdatert:
Tines nye film med Ole Gunnar Solskjær er gjort helt uten bruk av reklamebyrå. Derimot fikk de god hjelp av Small Film under utarbeidelsen. Filmen ser du her.

I hele sin proff-karriere i Manchester United har Ole Gunnar Solskjær fått faste brunost-leveranser fra Norge. Dette har det nå blitt film av. I anledning Tines og Norges Fotballforbunds fotballskoler, har Small Film produsert en kampanjefilm for Tines brunoster.

Men denne gangen har Tine gått utenom sine faste reklamebyråer, Dinamo og Leo Burnett. Derimot har de laget hele filmen i samarbeid med produksjonsselskapet Small Film.

- Small Film jobber stort sett tradisjonelt gjennom byråene, men har det siste året opplevd større pågang direkte fra kunder på enkeltprosjekter. Dette henger sammen med økonomien i kampanjene, men, som i Tines tilfelle, profilfilmer lages som regel fortsatt gjennom byrå, sier daglig leder Elisabeth Enstad til Propaganda.

Filmen er skrevet og produsert av Small film som har jobbet med prosjektet siden januar. Hos Small Film er det Mikkel Ohrvik som har regissert filmen, mens Elisabeth Enstad var produsent. Den nye filmen med Manchester United-stjernen spiller på hva man som nordmann savner mest når man er i utlendighet.

Reklamefilmen er skutt på location i Manchester i april og skal på lufta denne måneden. I tillegg til spissen er også hans manager Jim Solbakken med.

I tillegg til reklamefilm blir Ole Gunnar Solskjær også å finne i åtte uker utenpå Gudbrandsdalsosten og Fløtemysosten i forbindelse med skolestart.

- Vi er svært fornøyde og stolte med å ha fått Solskjær med på laget, siden han er et stort idol for norsk ungdom og er den norske fotballspilleren som har hatt størst suksess i utlandet, sier marketingsjef i TINE Gunhild Wedum.

Se filmen her:

Brunost

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere