Lavpris-suksess for Sense

Sense Communications og Nadir Nalbant har stor suksess med sin nye abonnementstype. 30.000 mobilkunder har siden mars i år valgt Sense Abonnement, melder selskapet

19.05.08 00:50

- 30.000 kunder på et nytt abonnementsprodukt er vi veldig godt fornøyd med. Men overrasket er vi ikke. Flere og flere ser det meningsløse i å betale faste avgifter for å få lov til å ringe eller sende sms-meldinger, skriver Sense-sjef, Nadir Nalbant, i en melding.



Med Sense Abonnement går prisen automatisk ned etter hvert som forbruket øker. Hvis forbruket går ned mot null en måned, gjør også prisen det fordi månedsavgiften er tatt bort.



- Vi tror den faste månedsavgiften etter hvert vil forsvinne fra markedet. Vi selger meget godt av vårt abonnement og enkelte konkurrenter reduserer sin faste månedsavgift. Utviklingen er klar og vi ønsker å lede an, skriver Nalbant.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.