RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Lurt av handleposen

Sist oppdatert:
Her er handleposene som er vel verdt 50-øren.

(iBergen.no) Det er tydeligvis ikke nødvendig å være ukreativ når man skal utforme en plastpose.

Se bildeserien nederst i artikkelen, så forstår du.

Det er lenge siden at butikker innså reklameverdien i å ha logoen sin plassert på plastposene. Kundenes store irritasjonsmoment var at butikkene gjerne tok betalt 50 øre for bæreposene og for noen år siden gikk sure kunder landet over med posene vrengt for å skjule logoen.

Men i USA har bedrifter forstått at en kreativ reklame på posen kan gi den ønskede oppmerksomheten. Under kallenavnet «bagvertising» gjør reklamebransjen stor suksess med å selge plass på poser.

Eneste problemet er at mange muligens vil vegre seg for å bruke den stilige posen i søppelbøtta.

Les flere nyheter på iBergen.no

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere