RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

McCann ble best i DM-konkurranse

Sist oppdatert:
McCann Direkte hentet hjem flest priser under torsdagens Max Marketing Mix. Totalt 18 byråer sendte inn bidrag.

I 14 år har Max Marketing Mix, i regi av bransjeforeningen Nordma, hedret DM-bransjen. Torsdag kveld var 600 personer vitne til at McCanns direktemarkedsføringsenhet, McCann Direkte, stakk av med flest priser.

Byrået hentet hjem to gull, tre sølv, en spesialpris og to diplomer under torsdagens prisutdeling. De fikk gull for sin innsats med kundene Universitetet i Oslo og TDC Norge i klassene Interaktive medier og Forbruker. I tillegg hentet byrået hjem den Humanitære prisen for en jobb for Redd Barna.

Også Leo Burnetts direkteenhet ble hedret på torsdag. Byrået fikk gull i kategorien Næringsliv med Telenor Bedriftskommunikasjon og Åpen klasse med en jobb for Bokkilden.no, i tillegg til to diplomer.

NORDMAs egen spesialpris gikk til talk2me og kunden Hewlett Packard, mens Postens DM-pris ble tildelt reklamebyrået Fredag og Shell Norge.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere